Translate

søndag den 15. august 2010

Iværksætter af Ideer...

Jeg er iværksætter på 17 år, hvis man altså kan være det. Jeg har de sidste par år gået og tumlet med ideen om at få et fast arbejde med en fast løn, men det er endnu ikke lykkedes. Der har været rigtig mange gode år som selvstændig, med rigtig mange penge, men der har også været år med alt for meget arbejde i forhold til min løn. Men alligevel så kan jeg altså ikke lade være, det ligger i blodet. Jeg tror nu alligevel ikke jeg kan affinde mig med et fast kontor, og jeg bliver ved med at få nye ideer, de vrimler simpelthen ud af ærmet. Hvis nogen der ikke kender mig spørger hvad jeg laver, så ved jeg næsten ikke hvor jeg skal starte - og tænker før jeg er begyndt de må tro jeg er fuld af løgn! Jeg arbejder freelance for verdens største trendbureau, jeg kører som sælger for HIMLA, Loveplates og Designers Eye, derudover så har jeg importen af de skønneste armaturer fra Italien, og så er jeg lige blevet importør af de vildeste plastik køkken og bolig ting fra et spansk firma. Derudover sælger jeg håndflettede kurvetasker, naturlige olivensæber, og ups så har jeg kontor hos Green Square, idet jeg hjælper Lina Odorico, som har en shop-i-shop derude... ja og så vejleder jeg mange af mine butiks kunder med hvad de skal fokuserer på i ders butik, så de får en stærkere profil, tiltrækker flere kunder, tjener flere penge og derved får mere overskud på kontoen. Puha jeg kan blive helt træt af alle de ting jeg får gjort, men det føles nu ikke som noget særligt, måske fordi det er min natur, og mit arbejde giver mig energi. Jeg kan simpelthen ikke lade være. Det kan dog godt være lidt forvirrende indimellem når jeg svarer telefonen og tror det er en anden der ringer, end den det egentlig er, men sådan er det bare! Der er desværre også det, at når først et projekt kører, når jeg har bevist at det kan lade sig gøre, så mister jeg interessen, og så suser jeg i fuld fart videre til de næste. Så jeg er den idelle samarbejdspartner til kick-start af nye projekter, har også søsat flere af mine veninders hobbier, så de idag er blevet til en rigtig cruiser. Kender du det eller går du med en iværksætter i maven, som skal have et spark, så bare kom an, så skal vi nok få gang i dine projekter!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar